به شدت سرما خوردم
تقریبا میشه گفت رو به موتم
خیلی بده...
و من همچنان با فیزیک جان مشکل دارم:|
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:48
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:48
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:48
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:48
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:48